45.Потреби, види потреб.
Потре́би — це необхідність для людини таких умов, що забезпечують її існування і самозабезпечення.
Потреби поділяють на групи:
фізіологічні;
екзістенціальні;
престижні;
особистісні;
духовні.
Види потреб:
матеріальні: в їжі, одязі, предметах побуту, житлі (вони вважаються базовими)
духовні: в освіті, в підвищенні кваліфікації, в художній творчості, в розвитку науки та мистецтва
соціальні: в медичному обслуговуванні, в вихованні дітей, у вільному часі, в гідних умовах праці і навчання.
За способом задоволення:
індивідуальні
групові
Виділяють потреби існування (їжа,одяг,безпека)і потреби досягнення цілей життя (влада і слава, знання і творчість, духовне удосконалення).
Потреби людей безмежні.
46.Мотиви і процес мотивації.
Мотивація — внутрішня рушійна сила, що спонукає людину до дії або певного типу поведінки, пов’язана з її органічними та культурними потребами. Процес мотивації розглядається в широкому плані. Він включає нерозривно пов’язані між собою чотири стадії: власне мотивацію; прийняття рішень; поведінку та задоволення працею. Акцент на прийнятті рішень — результат когнітивного підходу до мотивації. Розгляд трудової поведінки, характеру дій необхідний і тому, що оцінка правильності рішень та її відповідності потребам людини. Процес мотивації розглядається в широкому плані. Він включає нерозривно пов’язані між собою чотири стадії: власне мотивацію; прийняття рішень; поведінку та задоволення працею. Акцент на прийнятті рішень — результат когнітивного підходу до мотивації. Розгляд трудової поведінки, характеру дій необхідний і тому, що оцінка правильності рішень та її відповідності потребам людини.
Велике значення, звичайно, має винагорода, але дієвість зовнішньої винагороди залежить від її гласності, справедливості й відстрочки винагороди. Необхідно особливо відзначити роль заключного елемента схеми — загальної задоволеності працею, що залежить не тільки від оцінки винагороди, а й від умов праці, а також інших факторів. Цей елемент є самоцінним. Мотиваційна сфера людини в більшості випадків включає не один, а кілька мотивів, що визначають трудову поведінку. Це означає, що при оптимізації мають місце кілька цілей, які часто вимагають різноспрямованої поведінки.47.Спрямованість особистості та її види.
Спрямованість особистості — це інтегративна якість, яка визначає сукупність стійких мотивів, що орієнтують життєдіяльність особистості. ;
Спрямованість особистості характеризується її потребами, потягами, бажаннями, інтересами, схильностями, ідеалами, цінностями, світоглядом, переконаннями та мораллю. Сутність спрямованості полягає в тому, що вона дає відповіді на питання не стільки про те, чого хоче людина, скільки про те, чому вона цього хоче, а відтак визначає її поведінку, діяльність.
Загальну характеристику спрямованості особистості можна викласти лише спостерігаючи за життєдіяльністю людини.
Наприклад, спрямованість особистості є складовою «карти особистості» і визначається в процесі дослідження структури особистості. За цією методикою, спрямованість характеризується рівнем, широтою, інтенсивністю та дієвістю, професійна спрямованість.
Рівень спрямованості характеризує соціальну зрілість особистості, ступінь її свідомості і моральності (від повної узгодженості до заперечення).
Широта спрямованості засвідчує коло інтересів особистості (найвища оцінка — професійні, мистецькі, художні, спортивні та інші інтереси, а найнижча — відсутність інтересів).
Інтенсивність спрямованості пов’язується з емоційним забарвленням життєдіяльності і може змінюватися від нечітких потягів через усвідомлене бажання й активне прагнення до повного переконання.
Стійкість спрямованості характеризується її часом: не змінюється з юнацтва — змінюється декілька разів — повна нестійкість мотивів цінностей.
Дієвість спрямованості — це активність реалізації цілей у діяльності: всі переконання і прагнення реалізуються, здійснюється їх більша (менша) частина, реалізуються лише ті, які легко здійснити, або повна пасивність.
Професійну спрямованість може охарактеризувати таке коло питань: професія обрана за бажанням, щоб її отримати — долалися перешкоди і є повне задоволення;
13 типів потреб людини: які вони? — Психологія
Відеоролик: Южная Корея: шокирующая правда о жизни в КорееЗміст
- Види потреб людини
- Відповідно до його важливості або характеру
- 1. Первинні потреби
- 2. Вторинні потреби
- За своїм походженням
- 3. Індивідуальні потреби
- 4. Колективні потреби
- За своїм економічним значенням
- 5. Фінансові потреби
- 6. Неекономічні потреби
- За своєю природою
- 7. Дефіцитні потреби
- 8. Розвиток буття
- На думку Авраама Маслоу
- 9. Фізіологічні потреби
- 10. Потреби в безпеці
- 11. Потреби в членстві
- 12. Визнання або повага
- 13. Потреби в самоактуалізації
Поки люди розвиваються, а наші потреби розвиваються, стаючи джерелом мотивації, що змушує нас діяти так, як ми.
Звичайно, одним з найважливіших теоретиків щодо потреб і мотивації людини є Абрахам Маслоу, гуманістичний психолог, який запропонував «Теорію людських потреб», більш відому як Піраміда Маслоу.
- Якщо ви хочете дізнатися більше про цю постать гуманістичної психології, ви можете прочитати нашу статтю: «Теорія особистості Авраама Маслоу»
Види потреб людини
У своїй знаменитій піраміді, Маслоу розповідає нам про п’ять людських потреб, які упорядковані на різних рівнях, від основи фігури до найвищої її частини. Ці потреби потрібно покривати по одному, щоб відчути себе задоволеними собою та своїм життям. За його словами, отримати доступ до вершини піраміди можливо лише в тому випадку, якщо попередні потреби були задоволені по черзі.
Однак існують інші критерії класифікації потреб людини. Нижче ми покажемо вам різні способи класифікації цих потреб. Вони такі:
- Рекомендована стаття: «Піраміда Маслоу: ієрархія потреб людини»
Відповідно до його важливості або характеру
Потреби можуть бути чи не бути життєво важливими, тобто вони можуть нести органічний ризик, якщо в одних випадках їх не задовольняють, а в інших можуть бути допоміжними для виживання людини.
1. Первинні потреби
Вони є життєво важливими потребами, тобто це ті, задоволення яких залежить від виживання людини. Наприклад, їсти, спати, дихати, зволожувати тощо. Це потреби, пов’язані з підтриманням мінімальних стандартів, що дозволяють організму добре функціонувати.
2. Вторинні потреби
Вони не є життєво важливими, але підвищують рівень задоволення та благополуччя людини. Вони, як правило, мають культурну складову, тому вони можуть бути різними залежно від культури та навіть моменту часу. Наприклад, мати машину, мати мобільний телефон. тощо
За своїм походженням
Залежно від походження, потреби людини можуть бути:
3. Індивідуальні потреби
Це потреби, які має людина чи людина, і вони можуть бути двох видів:
- Природний: Вони є основними потребами: їсти, пити воду тощо.
- Соціальна: Люди культурного характеру: носіть годинник, святкуйте весілля, одягайте краватку тощо.
4. Колективні потреби
Вони є потребами окремих людей як групи чи суспільства, тобто як громадян: громадський транспорт, безпека та порядок тощо.
За своїм економічним значенням
Залежно від того, виконують вони економічну функцію чи ні, потреби можуть бути …
5. Фінансові потреби
Вони є потребами, для їх здійснення необхідною є економічна діяльність. Наприклад, мобільний або їсть (купуючи їжу на ринку).
6. Неекономічні потреби
Ці потреби не вимагають господарської діяльності. Наприклад, дихання і принципово будь-яка сфера життя, що виходить за межі комерційних операцій.
За своєю природою
Теорія Маслоу також говорить про потреби в дефіциті та розвиток особистості.
7. Дефіцитні потреби
Вони посилаються на те, що бракує, якщо ми їх не задовольняємо, тобто ми не можемо жити без них. Вони відповідають фізіологічним потребам, потребам безпеки, належності та визнання. Задоволення потреб у дефіциті важливо, щоб уникнути неприємних відчуттів або наслідків.
8. Розвиток буття
Вони важливі для особистісного зростання, і вони пов’язані не з дефіцитом чогось, а з бажанням рости особистістю. Тому вони засновані в основному на уявленнях про Я і способі, яким вони впливають на емоційні стани людини.
На думку Авраама Маслоу
Згідно з теорією Маслоу, існують різні потреби людини:
9. Фізіологічні потреби
Перший рівень піраміди Абрагама Маслоу складається з основних потреб люди потребують щодня: їжі, одягу та притулку. Ці щоденні потреби є первинними та фізіологічними і складаються з фізичних вимог до нормального функціонування людського організму, включаючи повітря, воду та сон. Іншими словами, вони необхідні для нашого виживання, і якщо вони не будуть задоволені, ми не зможемо залишитися в живих. Тому людям завжди потрібно охоплювати їх.
10. Потреби в безпеці
У Піраміді ієрархії потреб Маслоу потреби другого рівня — це потреби в безпеці. Людям потрібно бути впевненими у своєму добробуті та безпеці. Наприклад, ми не любимо турбуватися про злодіїв у нашому домі або про те, що у нас немає будинку, де можна перестрахуватися. Люди цінують міцне здоров’я, а також особисту та фінансову безпеку.
11. Потреби в членстві
Третім рівнем ієрархії людських потреб є потреби у належності або соціальні потреби. Людям потрібно любити і любити їх взамін, вони повинні відчувати, що інші цінують їх і потребують прихильності. Люди також відчувають потребу належати до соціальних груп, і, отже, ми любимо відчувати зв’язок та приналежність до інших.
Нам усім потрібно вписуватися, взаємодіяти та бути прийнятими оточуючими нас людьми. Сім’я, дружба та стосунки важливі для задоволення наших соціальних потреб.
12. Визнання або повага
Людей потрібно поважати і шанувати. Ця потреба в повазі та самоповазі становить четвертий рівень ієрархії потреб Маслоу. Як і потреби інших людей, ці потреби взаємопов’язані з потребами інших людей і будують з ними континуум. Як наслідок, потреби в повазі мають дві фази.
Перше, що виходить із соціальних потреб людини, — це потреба заслужити повагу інших. Потреба у повазі спонукає людей шукати слави, шани та престижу. Другий, який вимагає поваги до себе, не лише з боку інших людей.
13. Потреби в самоактуалізації
Це потреби, які виявляються на найвищому рівні піраміди. Вони пов’язані з тим, чим люди хочуть стати. Коли люди задовольняють свої попередні потреби, вони відчувають сильне бажання бути тією людиною, якою мріють бути.
Іншими словами, вони відчувають потребу реалізувати себе, оновити свої можливості та виявити свій талант і повноту його природи. Маслоу вважає, що який би не був потенціал у людини, він повинен його розкрити. Це те, для чого індивід народжений і що зробить його щасливим.
- Якщо ви хочете знати, що таке самоактуалізовані люди, ви можете відвідати наш пост: «13 характеристик самоактуалізованих людей за Абрахамом Маслоу»
See the need – перевод на английский язык – Linguee
Проверить текущий […] se s s необходимость f o r дальнейшая […] движения капиталов и гарантии бесплатного […] операции движения капиталов, относящиеся, в частности, к прямым инвестициям и защите иностранных инвестиций. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu | Проверить текущий […] как сессия нужно f или далее [. ..] либерализация движения капиталов и гарантия свободы […] операции движения капиталов, относящиеся, в частности, к прямым инвестициям и защите иностранных инвестиций. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu |
Всем были переданы четкие сообщения для поощрения […] конструктивный подход в данных обстоятельствах, […] и мы re ca l l необходимость f o r все незаконные […] вооруженным группам сложить оружие и избежать дальнейшего насилия. europarl.europa.eu europarl.europa.eu | Всем были переданы понятные сообщения для поощрения […] конструктивный подход в этих [. вооруженным группам сложить оружие и избежать дальнейшего насилия. europarl.europa.eu europarl.europa.eu |
Критерии выбора предназначены для демонстрации […] мощность заявителя y t o см. заключение. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu | Критерии выбора s […] предназначен для демонстрации возможностей заявителя от до см. the proj ec t через […] до успешного завершения. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu |
Устойчивое развитие – это развитие, которое m ee t s потребность f o r the p r es ent без ущерба для способности будущих поколений удовлетворять свои потребности.gasterratransitiejaarprijs.nl gasterratransitiejaarprijs.nl | Устойчивое развитие – это такое развитие, которое удовлетворяет потребности настоящего, не ставя под угрозу способность будущих поколений удовлетворять свои собственные потребности. gasterratransitiejaarprijs.nl gasterratransitiejaarprijs.nl |
A ls o , the m a na ging authori ti e s need the , чтобы изучить передовой опыт в других местах. europarl.europa.eu europarl.europa.eu | A LSO, The MANA GI NG AUTRI TI ES NED OPPO RT UNIED [. ..]. , чтобы изучить передовой опыт в других местах. europarl.europa.eu europarl.europa.eu |
Je ziet hier een engel die vol Liefde […] […] HAAR BESCHERMENDE VLEUGELS UITSPREIDT, MET ERNAAST DE WOORD EN : ‘ См. M I RAI CLES в GIODLI -GIRE. phoeniximport.nl phoeniximport.nl | На нем изображен любящий ангел с защитными крыльями со словами «Видеть чудеса в повседневных вещах», выгравированными золотым цветом. phoeniximport.eu phoeniximport.eu |
De Heer Explai NI N G The Need F O R Новая программа, Erkki Likanen, CommissarisarisarisariserishiShieMAPREMAPHIMAPHIMAPHIMAPHIMAPHIMAPHIREMAPHIMAPHIMAPHIMAPHIMAPHIMAPHEMAPHEMAPHEREMA [. ..] verklaarde: «Digitale inhoud is een van he allergrootste belang voor Europe. europa.eu europa.eu | Разъясните ni ng the ne ed для новой программы, г-н Эркки Лииканен, комиссар по предпринимательству и информации […] Общество, заявило, что: «Цифровой контент является активом первостепенной важности для Европы. europa.eu europa.eu |
Het EESC является tevreden dat het belang van luchthavencapaciteit wordt erkend en dat deze een van […] de vier pijlers v a n SES I I i s geenword eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu | EESC приветствует признание важности […] Вместимость аэропорта и его включение в число [. ..] четыре р илла рс о ф СЭС I I ан д ин р суставной […] необходимость согласования пропускной способности аэропорта с пропускной способностью банкомата. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu |
2. Для снижения стресса при транспортировке необходимо учитывать d t o необходимость0012 f c Некоторые категории животных, например, дикие животные, должны привыкнуть к виду транспорта до предполагаемой поездки. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu | Чтобы сократить E S Тресс транспорта, должно быть оплачено T O N EED определенных категорий животных, таких как дикие животные, чтобы стать акклиматизированными в режиме. транспорта до предполагаемой поездки. eur-lex.europa.eu eur-lex.europa.eu |
Пожалуйста, нажмите на причину вашего голосования:
- Это не лучший пример для перевода выше.
- Неправильные слова выделены.
- Не соответствует моему запросу.
- Не суммировать с оранжевыми записями
- Перевод неправильный или плохого качества.
Большое спасибо за ваш голос!
Вы помогли повысить качество нашего сервиса.
Требования первокурсника | Прием
Ниже приведены стандартные требования для поступления на первый курс. См. требования для:
- Переведенные студенты
- Иностранные студенты
- Другие заявители
A. Выпускник стандартной или аккредитованной средней школы.
Проверьте, входит ли ваша средняя школа в список региональных аккредитаторов.
Орегонский университет определяет абитуриента-первокурсника как студента, который не будет пытаться выполнять какие-либо курсы после окончания средней школы (или колледжа) после окончания средней школы (или получения GED). Это отдельно от любой курсовой работы при поступлении в среднюю школу (AP, IB, AICE, двойное зачисление или колледж в HS)
B. Получите C– или выше на 15 подготовительных курсах колледжа.
Английский — 4 года
- Все четыре года должны быть посвящены подготовительному сочинению и литературе с упором на частую практику написания описательной прозы.
Математика — 3 года
- Начиная с осени 2023 года курс обучения должен включать алгебру первого года обучения и два дополнительных года подготовки к колледжу по математике, включая алгебру II (или ее эквивалент) или выше. Курс продвинутой математики настоятельно рекомендуется в старшем классе. Допускается один год изучения алгебры или геометрии до девятого класса.
- Вступает в силу для зачисления после осенью 2023 года, учащиеся, заинтересованные в поступлении в государственное высшее учебное заведение штата Орегон, должны пройти не менее трех лет изучения математики в средней школе. Третий год может быть удовлетворён любым математическим курсом с основным упором на концепции алгебры, исчисления, науки о данных, дискретной математики, геометрии, математического анализа, вероятности или статистики.
- Потенциальным учащимся предлагается пройти четвертый курс математики в старших классах средней школы. Тем, кто намеревается изучать специальность STEM (наука, технология, инженерия и математика) или другую область, для которой требуется исчисление, настоятельно рекомендуется пройти предварительное исчисление и, если возможно, исчисление в средней школе.
Наука — 3 года
- Должен включать по одному году в каждой из двух областей подготовки к поступлению в колледж, таких как биология, химия, физика или наука о земле и физике.
- Рекомендуется один год лабораторных исследований.
Социальные науки — 3 года
- Закончите три года социальных исследований из таких областей, как глобальные исследования, история или общественные науки по выбору.
Второй язык — 2 года
- UO предлагает несколько вариантов выполнения требования второго языка.
C. Отправьте выписку из самоотчета .
Информация о транскрипте, предоставленном самостоятельно (для того, чтобы ваше заявление было рассмотрено, необходимо предоставить отчет об академической успеваемости (SRAR). Перед зачислением в UO предоставьте окончательный официальный транскрипт, подтверждающий выпуск и показывающий всю академическую курсовую работу. Если вы закончили двойное зачисление или колледж (послесреднее), нам потребуется копия вашего официального свидетельства о зачислении в колледж или двойного зачисления до зачисления.
D. Отправьте результаты SAT или ACT.
Вступающие в силу осенью 2021 г. и позже, отправка результатов SAT/ACT теперь необязательна для поступления. Многие учащиеся по-прежнему будут предоставлять оценки, поэтому, если вы их отправите, мы предпочитаем, чтобы оценки были отправлены непосредственно из службы тестирования. Мы также принимаем результаты, представленные в официальных стенограммах средней школы. Код нашей школы для SAT Reasoning Test — 4846; наш код для ACT 3498.
Хотите знать, отправлять ли свои результаты? Посетите нашу страницу часто задаваемых вопросов о тестировании.
E. Подать заявку.
UO хочет узнать о вас больше. Напишите эссе объемом не более 650 слов, в котором содержится информация, которую мы не можем найти в другом месте вашего приложения. Приветствуется любая выбранная вами тема. Некоторые идеи, которые вы могли бы рассмотреть, включают ваши будущие амбиции и цели; особый талант, внеклассная деятельность или необычный интерес, который отличает вас от сверстников; или значительный опыт, который повлиял на вашу жизнь. Если вы подаете заявление в колледж Роберта Д. Кларка с отличием UO, мы рекомендуем подать отдельное эссе для подсказки колледжа с отличием и подсказки эссе для поступления в UO, чтобы предоставить тем, кто рассматривает ваше заявление, как можно больше информации о вас.