«Життєві навички, що сприяють фізичному, соціальному, духовному та психічному здоров’ю вчителів та учнів в сучасній освіті.»
Доповідь на тему:
«Життєві навички, що сприяють фізичному, соціальному, духовному та психічному здоров’ю вчителів та учнів в сучасній освіті.»
Підготувала
Учитель трудового навчання,
психолог
Зозулич М.Я
Людина – найвищий продукт земної природи.
Але для того, щоб насолоджуватися скарбами природи,
людина має бути здоровою, сильною та розумною.
І. Павлов
Здоров’я – це гармонійна єдність фізичного, психічного та соціального благополуччя людини. Його відтворення можливе лише за умови цілеспрямованих об’єднаних зусиль медицини, освіти, кожного учня та його сім’ї. Для сучасної освіти однією з найактуальніших і гострих проблем постає збереження й зміцнення здоров’я учнів та вчителів та формування в них позитивної мотивації на здоровий спосіб життя.
Ми прагнемо, щоб всі ми навчилася цінувати своє здоров’я, намагалася зберегти його. Складовими здорового способу життя є усвідомлення цінності здоров’я, відсутність шкідливих звичок, доступ до раціонального харчування. Можна виділили чотири основні соціуми, в яких педагоги, учнівське самоврядування здійснюють формування навичок щодо здорового способу життя:
- школа;
- сім’я;
- позашкільні заклади;
- середовище, яке оточує нас.
Формування у молоді потреби здорового способу життя може стати національною ідеєю відродження не тільки фізичного здоров’я, але й духовного відродження України.
Метою діяльності навчального закладу є формування та створення сприятливих умов для розвитку і виховання особистості школяра з високою культурою здоров’я, здатної формувати свій життєвий досвід на основі моральних цінностей українського народу та людства в цілому.
Якість освіти та участь учнів у заходах різного рівня, збереження їхнього здоров’я залишаються ключовим аспектом діяльності педколективу. Тому навчально-виховний процес школи має бути спрямований на розв’язання наступних завдань:
- забезпечення умов для реалізації державних програм з питань формування здорового способу життя;
- оновлення змісту і форми заходів, спрямованих на формування здорового способу життя школярів;
- дослідження ситуації стосовно стану здоров’я і способу життя дітей;
- відпрацювання тренінгової методики для навчання учнів і вчителів;
- упровадження інноваційних, інтерактивних технологій;
- організація просвітницької роботи через проведення тренінгів, ігор, конкурсів;
- запровадження моніторингових спостережень з питань мотивованого ставлення школярів до свого здоров’я та здоров’я оточуючих, екологічної безпеки здоров’я дітей;
- забезпечення якісної ступеневої підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів з питань формування здорового способу життя;
- підвищення якості фізичного виховання та медичного обслуговування учнів;
- розробка і впровадження системи безперервної валеологічної освіти та етичного виховання;
- забезпечення подальшого розвитку учнівського самоврядування, залучення його до вирішення питань організації навчального процесу, розвитку громадської активності, організації здорового способу життя учнів;
- видання буклетів, бюлетенів, газет з питань формування здорового способу життя серед підлітків;
- залучення батьків і громадськості до спільної роботи щодо формування в учнів здорового способу життя.
Розробляти в школі низку профілактичних заходів, спрямованих на формування здорового способу життя, постійно впроваджуються інтерактивні форми роботи з учнями, батьками. Оздоровчий процес в навчальному закладі має чітку науково — обґрунтовану систему, згідно з якою на основі національного і міжнародного досвіду здорового способу життя в практику навчального закладу впроваджуються валеологічна освіта , просвіта дітей і батьків.
Найважливішою ланкою виховної системи закладу є шкільне самоврядування, розвиток якого допомагає учням відчути себе організаторами життя в школі, сприяє формуванню навичок культури спілкування, уміння жити в колективі, що є важливим в самостійному житті людини поза стінами школи. Рада має свою складну структуру, завдання, план роботи у системі виховного плану школи. Вся робота шкільного самоврядування направлена на сприяння формування в учнів мотивації до здорового способу життя й організацію культурно-творчого дозвілля, забезпечення правового та соціального захисту учнів, сприяння пошуку та підтримці обдарованих дітей, розвитку учнівських та суспільних рухів:
- волонтерського, соціального, національного;
- на співробітництво з дітьми та молодіжними організаціями і радами учнів інших шкіл.
Лекторськими учнівськими групами проводити лекції для учнів 1-9-х класів за темами:
- «Режим дня – запорука здоров’я»;
- «Що означає бути здоровою людиною»;
- «Як пов’язати здоров’я і навколишнє середовище»;
- «Я обираю здоровий спосіб життя»;
- «Обережно – туберкульоз».
На уроках і в позаурочний час застосовувати здоров’язберігаючі технології.
Проблему здоров’язберігаючої діяльності в школі неможливо відділити від організації фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями. Для дітей проводити заняття, що включають рухомі ігри на свіжому повітрі, загальнорозвиваючі вправи, спортивні естафети, змагання.
Оптимізація рухового режиму учнів – один із чинників, що дозволяє наблизити шкільне середовище до природного середовища дитини.
Для вчителів проводити консультативні заняття щодо організації малих спортивних форм (фізкультхвилинок, валеологічних пауз, рухливих перерв). Раціональність гігієнічної організації уроків, упровадження здоров’язберігаючих технологій в освітній процес систематично контролюється адміністрацією школи.
Велика увага приділяється зміцненню психічного здоров’я школярів: шкільним психологом систематично проводити діагностика й корекція мотиваційної сфери учнів, надаються рекомендації батькам та учителям щодо формування адекватної самооцінки в учнів, створення комфортних умов для їхнього навчання, виховання та розвитку, проводяться тренінгові заняття та розвивальні ігри з окремими групами учнів, з педагогами, батьками. Це створює сприятливі умови для здорової співпраці на рівнях «вчитель-учень», «вчитель-вчитель», «учень-батьки», «вчитель-батьки».
Важливими складовими здоров’язбережної компетентності є сприятливі для здоров’я спеціальні та психосоціальні (життєві навички).
До психосоціальних компетенцій (життєвих навичок) належать: позитивна самооцінка, самоконтроль, керування стресами, мотивація успіху і гартування волі, аналіз проблем і прийняття зважених рішень, критичне і творче мислення, ефективне спілкування, співчуття, розв’язання конфліктів, протистояння негативним соціальним впливам тощо.
До спеціальних компетенцій належать: санітарно-гігієнічні навички, раціональне харчування, рухова активність, загартування, організація режиму праці та відпочинку, надання першої допомоги тощо.
За холістичного підходу здоров’я розглядається не лише як відсутність хронічних хвороб, а набагато ширше, як стан загального добробуту, благополуччя. Здоров’я — це життєва енергія, натхнення і задоволення від насиченого подіями життя. Це здатність ставити цілі й досягати їх, максимально реалізовувати свій потенціал. Це свобода від болю, руйнівних пристрастей, егоїзму та духовного занепаду.
У преамбулі Статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) зазначено, що здоров’я — це не лише відсутність хвороб або фізичних дефектів, а стан повного фізичного, психічного та соціального благополуччя.
Якщо взяти до уваги, що психологічне — це емоційне, інтелектуальне і духовне благополуччя, отримаємо п’ятивимірну модель здоров’я. Кожен із п’яти вимірів є важливим для загального благополуччя людини.
Фізичне благополуччя | Добре фізичне самопочуття, енергія, бадьорість, здатність витримувати фізичні навантаження. | |
Психологічне благополуччя | Інтелектуальне | Уміння вчитися й отримувати задоволення від навчання, здатність аналізувати проблеми та приймати зважені рішення. |
Емоційне | Здатність розуміти почуття — свої та інших людей, уміння долати невдачі, керувати стресами. | |
Духовне | Усвідомлення свого призначення і сенсу життя, сприйняття загальнолюдських цінностей, залученість до культурної спадщини людства. | |
Соціальне благополуччя | Задоволення соціальним статусом і якістю стосунків з оточенням, здатність ефективно спілкуватися та взаємодіяти з людьми. |
Усі три аспекти здоров’я — фізичний, психологічний і соціальний — тісно взаємопов’язані (подібно до триноги, на якій встановлено фотоапарат: якщо одна з ніжок коротша за інші, стійкість триноги порушується).
Наприклад, у поході юнаки і дівчата не лише тренують своє тіло (дбають про фізичне благополуччя), а й гартують волю, навчаються чогось нового, отримують задоволення від спілкування з природою (психологічне благополуччя), а також приємно проводять час зі своїми друзями, вчаться бути командою, надихати і підтримувати одне одного (соціальне благополуччя).
Фізичне благополуччя
Фізичне здоров’я (благополуччя) характеризує рівень розвитку і функціональні можливості органів і систем людського організму.
Базовими показниками фізичного здоров’я є робота серця, стан імунної системи і здатність організму засвоювати кисень. Ознаки фізичного здоров’я: чиста гладка шкіра, здорові зуби, блискуче, міцне волосся, рухливі суглоби, пружні м’язи, здорове серце, відчуття бадьорості протягом дня, висока працездатність.
Фізичне здоров’я забезпечує енергію для повсякденного життя, полегшує адаптацію до навколишнього середовища (наприклад, до погодних умов), допомагає виживати в екстремальних ситуаціях. Воно підвищує наші шанси захиститися від інфекцій і уникати травм, а також швидко одужувати, якщо захворів. Для підтримки фізичного здоров’я важливо повноцінно відпочивати, мати нормальну вагу тіла, піклуватися про свою фізичну форму, особисту гігієну, а також проходити регулярний медичний огляд і лікуватися в разі потреби. Також важливо уникати шкідливого впливу на організм тютюну, алкоголю, інших психоактивних і токсичних речовин.
Психологічне благополуччя
Більшість людей вважає себе здоровими, якщо у них немає ознак порушення фізичного здоров’я. Однак вони можуть мати захворювання, навіть хронічні чи невиліковні, які не виявляються жодними аналізами і пов’язані з порушеннями їхньої ментальної (емоційної, інтелектуальної чи духовної) сфери.
Наше психологічне благополуччя залежить від того, що ми думаємо про себе, як долаємо стреси, засвоюємо інформацію і приймаємо рішення. Найважливішим критерієм психологічного благополуччя є відчуття психологічної рівноваги, яку пов’язують із гармонійною організацією психіки та її можливістю адаптуватися до стресів. Люди з високим рівнем психологічної рівноваги демонструють:
|
Психологічно врівноважені люди більше насолоджуються життям і легше долають виклики і проблеми. Вони навіть інакше ставляться до них. «Здорова людина бачить у проблемах можливості, а хвора — у можливостях проблеми», — зауважив відомий психіатр Аллан Фромм.
Психологічно врівноважені люди усвідомлюють свої почуття і вміють висловити їх у найкращий спосіб. Вони здатні прийняти мудре рішення, керуючись моральними цінностями і відповідальністю. У таблиці наведено деякі ознаки психологічного благополуччя, а також ознаки порушення психологічної рівноваги.
Ознаки психологічного благополуччя | Ознаки порушення психологічної рівноваги |
адекватне сприйняття дійсності | викривлене сприйняття дійсності |
здатність засвоювати знання, логічно мислити | погіршення пам’яті, уваги, інших інтелектуальних здібностей |
здатність аналізувати проблеми і приймати зважені рішення | хаотичність, категоричність мислення |
цілеспрямованість, активність, незалежність | нерішучість, залежність від чужої думки |
здатність дотримуватися соціальних норм і правил | схильність до порушення правил, моральних норм, законів |
розвинене почуття відповідальності за себе (своє життя і здоров’я) | уникання відповідальності, наявність шкідливих звичок |
критичне мислення | підвищена навіюваність |
здатність адекватно оцінювати себе, самоповага | занижена самооцінка, утрата віри в себе, свої можливості |
природність поведінки, вихованість, чемність | демонстративність, грубість, пихатість |
здатність співчувати, доброзичливість | емоційна черствість, ворожість, агресивність |
вміння пробачати і забувати образи | злостивість |
володіння собою | імпульсивність, різноманітні фобії |
оптимізм | тривожність, зневіра |
Соціальне благополуччя
Люди є істотами соціальними і не можуть нормально існувати без взаємодії з іншими людьми та суспільством. Важливим критерієм соціального благополуччя є показник соціальної адаптованості людини, який пов’язують з її здатністю ефективно спілкуватися та налагоджувати здорові міжособистісні стосунки, адаптуватися до соціальних норм і правил, що існують у суспільстві, взаємодіяти з державними інституціями.
Люди з високим рівнем соціального благополуччя:
мають розвинені комунікативні навички, уміють слухати і говорити, уникають непорозумінь; приязні у спілкуванні, демонструють толерантність і повагу до співрозмовника, їхня манера спілкування викликає повагу до них; у разі конфлікту дбають про інтереси всіх сторін, здатні запропонувати взаємовигідне рішення або піти на компроміс; легко знайомляться, добре почуваються навіть у незнайомій компанії; уміють дружити й обирати хороших друзів, дбають про приязні родинні стосунки; уміють надавати й отримувати допомогу, працювати в команді; здатні мотивувати і переконувати, бути лідером і вести за собою. |
Про низький рівень соціального благополуччя свідчать:
- часті конфлікти та непорозуміння;
- відсутність близьких друзів, відчуття самотності;
- надмірна сором’язливість, нездатність звернутися по допомогу;
- нездорові стосунки в родині, у школі, з однолітками.
У нашій школі створені умови для всебічного розвитку дітей. Ми добре розуміємо, що середовище, в якому перебуває дитина, виховує її найефективніше. Саме тому дотримання всіх санітарно-гігієнічних вимог до організації навчання і виховання учнів, створення здорової психологічної атмосфери в класних колективах і загалом у всьому шкільному колективі – є основним методом виховання здорового способу життя
Які навички стануть найважливішими в майбутньому? — журнал
Діти, які сьогодні ходять до школи, творитимуть майбутнє країни і світу за 20 років. Чи правильно ми їх навчаємо і чи допомагаємо розкрити свій потенціал? Учасники журі Global Teacher Prize Ukraine розмірковують про те, які навички і особисті якості будуть найактуальнішими для людини майбутнього.
Ольга Харасахал
студентка, призерка Міжнародного конкурсу наукових проєктів Intel ISEF 2019
Коли я була на конкурсі в США, познайомилася з дівчиною зі школи при Massachusetts Institute of Technology. Вона сказала, що в них немає такого явища, як списування. Я спитала — чому? Її відповідь мене вразила — «Тому що списування шкодить державі». Найголовніший скіл для школярів — розраховувати лише на свої сили. Треба вчитися не використовувати ресурси інших. Треба усвідомити: моє некомпетентне навчання в школі сьогодні — це моя некомпетентна праця в майбутньому, тому я так робити не можу. Якщо в нас працюватимуть кваліфіковані відповідальні люди, наша країна буде відбудована заново. Кожен школяр має усвідомлювати, що він важливий, але лише знайшовши себе і свою справу ми всі разом можемо бути корисні світові.
Світлана Ройз
дитяча і сімейна психологиня
У сучасному світі є запит на цілісність і зрілість. Ми часто сьогодні стикаємося з дорослими людьми, які зовсім не є дорослими за внутрішнім станом. І часто бачимо, що сучасні діти значно зріліші, ніж ті люди, які їх супроводжують. Цей дисбаланс нам треба вирівняти. Коли в нашому просторі ще не було терміна «емоційний інтелект», його часто некоректно перекладали як «емоційна інтелігентність». Але для мене саме таке словосполучення звучить більш влучно — це те, чого можемо досягти за рахунок зрілості: це контакт із собою, своїми почуттями і потребами. У всіх нас є потреба формувати прив’язаність і близькі стосунки. Коли дитина приходить до школи чи дорослий — на роботу, перше, що ми робимо, формуємо близькі контакти, і лише після цього починаємо вчитися і працювати. Якщо дитина не почувається в безпеці, вона не буде вчитися, якщо дорослий не почувається в безпеці, він не думає про світле майбутнє, а намагається забезпечити цей початковий рівень безпеки.
Після фізичної безпеки наступний рівень — безпека емоційна — право проживати власні емоції. Мені дуже сумно, коли бачу на стінах школи написи «Усміхайся». Із цього потім виростають «усміхнені депресії». Замість цього мали би бути фрази «Будь собою», «Сумувати — це нормально».
Олександр Жук
переможець Global Teacher Prize Ukraine 2018
Людина майбутнього повинна вміти відповідально працювати з інформаційними технологіями. Мене дуже засмучує, коли бачу, що гаджет дають дитині тоді, коли хочуть, щоб вона помовчала. Вчителі також цим користуються — дозволяють дітям телефон на перерві, щоб у класі була тиша, і учні не побігли робити збитки по школі. Ми самі винні в тому, що дитина вчиться спілкуватися з екраном, а не з людиною. Результат цього бачу в школі: діти бояться вийти до дошки, не вміють висловити свою думку. Майже всі сучасні діти хочуть бути блогерами, бо саме їх вони чують частіше, ніж своїх батьків, і саме в блогерів вони вчаться і їх копіюють. Вчителю і батькам треба також стати трішки блогерами, але не в цифровому форматі, а в реальному: підглянути їхню манеру спілкування — швидке закидання короткої інформації і жарти. Усе це можна і треба переймати дорослим, щоб конкурувати з блогерами за увагу дітей. Якщо припинимо використовувати гаджети як зручну іграшку для заспокоєння дітей, тоді діти мріятимуть не лише про блогерство.
Зоя Литвин
голова ГС «Освіторія»
Я дуже поважаю думку Андреаса Шляйхера, розробника і куратора тесту Pisa. Він сказав: «Раніше ми мали виховувати дітей так, щоб вони могли знайти роботу, зараз — щоб вони могли створити собі роботу». І тут ідеться зовсім не про знання — будь-яку інформацію можна знайти в смартфоні. Тут важлива креативність і впевненість у своїх силах. Ці навички були недооцінені довгий час на пострадянському просторі. Але якщо ти маєш ідею і впевненість у собі, то будеш готовий до 60 відмов, до довгого шляху вдосконалення свого задуму, перш ніж отримаєш фінансування для його втілення. Роль вчителя при цьому кардинально змінюється. Він має не лише викладати свій предмет, але через нього — математику, фізику чи іноземну мову — навчати креативності, співпраці і створювати позитивну атмосферу, щоб учень зростав і вірив у свої сили. Вчитель має поставити таке запитання або запропонувати такий проєкт, який запалить інтерес дітей. А далі віддати всю ініціативу в їхні руки: вони самостійно мають знайти інформацію, проаналізувати її, відсіяти зайве, домовитись і поділити роботу, згенерувати ідеї і зрештою створити щось нове і своє.
Мелісса Сальґеро
вчителька музики з ТОП-10 світової премії Global Teacher Prize 2019
Людина повинна залишатися собою і бути чесною до себе. Я хочу, щоб мої учні вміли не погоджуватися з думкою іншого, але не переходили на крик і образу. Якби можна було поєднати ці дві риси в одне слово, це була би найважливіша річ для людини майбутнього: залишатися вірним собі і при цьому вміти працювати з іншими. Упродовж моєї вчительської кар’єри мені багато разів казали, що я роблю це неправильно. Це нагадує мені історію про Елізабет Коттон — музикантку, яка самотужки навчилася грати на гітарі, коли їй було 10 років. Вона була шульгою і виявилося, що грала на гітарі догори дригом і задом наперед. Але вона про це не знала. Вона неймовірна музикантка і тепер її гітари — у музеях США. Якби вона слухала людей і змінила себе, вона не стала би тим, ким стала — видатною музиканткою. Якщо хтось зазирне в мій клас, то побачить повний безлад: але мені байдуже, як розкидані сумки учнів, подивіться, що ми з ними робимо!
Вадим Карандій
екс-заступник міністра освіти і науки України
У сучасному світі відкриття, наукові прориви і успіхи більше не є досягненням однієї людини, це завжди досягнення команди. Тому найважливіша навичка людини майбутнього — працювати в команді і розуміти колег. Для ефективної співпраці в колективі нам потрібна довіра до інших і усвідомлення цінності кожного члена команди. Тут складова щастя дуже важлива: треба навчити дітей, що щастя — не щось недосяжне, як зірка в небі, а це маленькі радості і успіхи щодня. Ми як суспільство, на жаль, розуміємо тільки свої крайні стани: усвідомлюємо, де ми є, і якого рівня життя хочемо досягти. Але ми погано уявляємо і описуємо ті проміжні стани, через які маємо пройти для досягнення мети. Ми бачимо протилежний берег, але боїмося переплисти цю річку і завертаємо назад. Маємо виховувати дітей, які не будуть боятися труднощів і радітимуть малим перемогам. Дуже часто в самих батьків ці поняття і навички не дуже сформовані. Тому виховувати треба не лише дітей, а й себе — дорослих.
Наталя Мосейчук
телеведуча 1+1, кураторка премії Global Teacher Prize Ukraine
Я була вражена, коли в Об’єднаних Арабських Еміратах побачити школу, де вчитель за урок сказав кілька речень. Решту часу діти навчалися з лептопом, шукали інформацію, опрацьовували її. Завдання вчителя — не навантажити учня мішком зазубрених знань, які потім складно пристосувати до життя. А наділити дітей впевненістю, що ця людина виживе в умовах скорочення робочих місць, зникнення професій, переорієнтації. Треба вміти забувати те, чого тебе навчили, і вчитися наново та із задоволенням. Я націлюю свого сина на пошук, на розвиток самого себе. Спершу я була дуже незадоволена, коли побачила список літератури на літо, який отримав мій син після 1-го класу. Це були твори про вчених Нікола Теслу і Алессандро Вольту. Я тоді подумала, що це надто складно для дитини, але прийняла задум вчителя, і ми почали читати ці твори разом. Тепер переконую мам на майданчиках, що історії про зайчиків і лисичок — це вчорашній день для сучасних дітей. Їм потрібні книжки про лідерство та ініціативність.
Олександр Елькін
натхненник та організатор руху EdCamp в Україні
Людина майбутнього — це особистість, розвинена на трьох рівнях: особистому, рівні малих соціальних груп (родина, клас, друзі) і системному рівні — відчуття себе громадянином держави і світу.
Для такої людини найважливішими є три цінності: самоусвідомленість — цього нам дуже бракує, бо нас не навчили усвідомлювати свої потреби та емоції.
Друга цінність — співчуття: важливо проявляти його не лише до слабших чи до своїх рідних, а й до тих, хто дуже відрізняється від нас і наших поглядів. Уміння мати співчуття і прийняття умовного ворога в будь-якій іпостасі дуже важливе — це поняття глибше, ніж толерантність.
Третя цінність — залученість: справжні результати, досягнення і зміни творяться лише тоді, коли ми діємо спільно. Минув той час, коли одинак міг чогось досягти.
На перетині цих трьох базових цінностей і постають ключові м’які навички майбутнього — 4К: креативність, командна робота, вміння вирішувати конфлікти і комунікація. Але вони є наслідком тих цінностей.
Завдання дорослого — байдуже це батьки, опікуни чи педагоги, — вірити в презумпцію талановитості дитини. Дорослий потрібен дитині, щоб допомогти їй розкритися і розвинутися на всіх тих трьох рівнях. Єдине спільне, що мають усі люди, це право розвиватися просто за фактом народження — ми приходимо в цей світ разом із цим правом. Головний батьківський екзамен — як ми скористаємося правом дитини на розвиток і реалізацію своїх талантів.
Поділитися цією статтею
- Лучшие локации, наряды и другие рекомендации
- 100% гарантия возврата денег
- Получите отредактированные HD-изображения в течение 4 рабочих дней
- Фотосессия только для вашей вечеринки
- После успешного бронирования этот продукт не может быть изменен или отменен
- Принимаются мобильные или бумажные билеты
- Ваш ваучер будет отправлен на вашу электронную почту после подтверждения бронирования.
Пожалуйста, ознакомьтесь с инструкциями по использованию вашего ваучера для получения дополнительной информации о том, как его использовать.
- Любые группы путешественников, не указанные в вариантах бронирования, не могут быть использованы для использования ваучера.
- Для справок:
- 1. Вопросы по туру (включая маршрут и транспорт): Пожалуйста, обратитесь к разделу «Специальные запросы» вашего электронного ваучера, чтобы найти информацию о соответствующем организаторе тура.
- 2. По вопросам изменения или отмены: обратитесь в службу поддержки клиентов Trip.com по адресу электронной почты или контактным номерам, указанным в вашем электронном ваучере.
Fubar Users 1
Fubar Users 1 0 500 1000 1500 2000 2500 3000 3500 4000 4500 5000 5500 6000 6500 7000 7500 8000 8500 9000 9500 10000 10500 11000 11500 12000 12500 13000 13500 14000 14500 15000 15500 16000 16500 17000 17500 17525 17550 17575 17600 17625 17650 17675 17700 17725 17726 17727 17728 17729 17730 17731 17732 17733 17734 17735 17736 17737 17738 17739 17740 17741 17742 17743 17744 17745 17746 17747 17748 17749 17750 17775 17800 17825 17850 17875 17900 17925 17950 17975 18000 18500 19000 19500 20000 20500 21000 21500 22000 22500 23000 23500 24000 24500 25000 25500 26000 26500 27000 27500 28000 28500 29000 29500 30000 30500 31000 31500 32000 32500 33000 33500 34000 34500 35000 35500 36000 36500 37000 37500 38000 38500 39000 39500 40000 40396
Artee
Magicmike
Dazzledi
Jensen
7093605
7093606
AN9I
MASCG MAN
0002 Munchkinbey
Ybba Baby
14 Smoke 14
Gg
Seenia Citizen
Joshragan
Infamous21
Bigivory86
Shyam023
Kiddog
Negspc
Vilandra_ca
Тиффанидо
Метахрон
Cmfg
Gonzo76
Startingfresh
Я мама троих замечательных детей. Начать жизнь свежей и новой.
Deza99
Grosdkw23
Gotti0123
Zhassan2007yahoocom
Nani
Mastan1
Nikojrtaupau
Www.mr.gupt
Sonti
Pintya
Sheeppyramid
Саулека66
Ивантсекс
Музаффар
Коди
Джафар
Эдса
Johnjito
меня зовут НУРДЖИТО из ИНДОНЕЗИИ
одинокий возраст 30 лет
я хочу найти настоящую подругу в моей жизни
если все в порядке, исправь, я хочу помириться с ним
но если она хочет дружить только со мной, все в порядке, нет проблем
мне нравится дружить со всеми, мне все равно, кто они, я ищу свою подругу. Я серьезно, я хочу взять его с собой в Мариад
МОИ КУМИРЫ БОЛЛИВУТА — АМИР КХАНАНД МАДУРИ ДИКСИТ
МОИ КУМИРЫ ГОНКОНГ ДЖИТ ЛИ, ДЖЕКИ ЧАН И КОУ ЮНФАТ. МНЕ НРАВИТСЯ АКЦИИ
Semajdadon
Animal0
Luichen
Cfly
Kapil10
Mikeconle
Xoxkellygirlxox
Europerules
Www. behka
Barebone
Balicong
Jim. sym
Horselove
Sbdsnto
7093666
Bandasantosh
Patricia411
Ethelnac
Abdulrazak
Wettodd
7093672
7093673
Amandanicole816
Mimi
Sam
Salma
Midgitma
Eric Nigma
Erickrodies
Yourslut
Happyfling
Nikona
Cierra0911
Lorenzo
Lucywow
Cardiffbull
Alien4u
Mukeshdang
7093691
Bob Marly
Mikebyr
D. Tyler HIMES
NADRYR
D. TYLER HIMES
NADRYR
D. TYLER HIMES 9000
ALAMAND All All All All All All All Almanmant All All All All Almanmant All All Almancm. 9000 2
D. заинтересован в дружбе. я люблю играть в бильярд и кататься на велосипедах с друзьями0003
Lbay48
Cksj
Sinzmaster Fm2 Sinzkitten
Itzpikassoymailcom
Coryhose
Bigdaddy Eat Good
Babya5
Albairis
Vtc1
Jamesl3
Denny Rodgers
Мадиесдад
Ханьи
Пвннр48
Смашу1978
Круэт
7093724
Kailashcrathi
7093726
Coolj
VSTAR
It Cocdated.
Bornlov
Kingjames22
Hector2
Hockeydad09
Anmolkashyap999yahooin
Ronald Marcus
Ufcuri
Milla
Teena
Goddy
Gabru
Murryboy
Jim Brown
Noe_a
Drewel
Mudbug
Iirock2
Majorsd
Redwolf1345
Soso1982
Jmark
Rebel
Мусаше
Собаки4
Навичи
Лауриеянус
Рой
Иззи 908sanjose0003
Chuck D
Zenithbogopa
Sleeper
Danny
Jacknapier64
Itsmagic
Blue Ened Ocean Lover
It 38, Single It! Я живу в Нагс-Хед, Северная Каролина, на побережье. Я люблю серфинг и все, что связано с океаном. Я работаю 3 на 1 и последние 9 лет. Не могу сказать, что мне это нравится, но я люблю награды. Любовь, любовь, любовь смеяться и шутить! Я отказываюсь становиться старым и душным, как это делали мои родители. Мои друзья — одни из лучших людей, с которыми вы когда-либо имели удовольствие встречаться, и мы все настолько близки, насколько это возможно. у меня 2 сына 19& 15, а также 2-летний внук. Я самый сексуальный дедушка, которого вы когда-либо встречали, хотя я музыкальный наркоман и действительно люблю почти все жанры, кроме госпела. Live, Love, Laugh
Cactus
Cumneatit2
Just4fun
Sexy Mama
Jose4285
Ipcress
Bryan Poplawski
Golden Like Ryan
Calimale
Sexi Boy
West_ke
Djkdo
Mrmr
Kylookin
Cathy Quinn
Ericat0
Grossfurn
Yolandasanchezz
David78
Wayne53
Alwaystruck
Andyboi
Juancarlo
Harleyrider_nav
Miguel
Mckinst
Mabel_men
Hoss
Djev2
7093806
Boatflo
Shantan
Thelmak
Bigt1987
Handsome Man
Mukhtar. abd
Jakesulls
Shannonca
Maxsporster
Mrscrizer
Willreyes
Earthdigger
Foghatex
Zombie2047aolcom
Bigt1987
Dtrump54
Slowguy
Smokenbear
Kenthatsme
Testing1234
Captdoogiemn
Weagaerg
7093832
Macdaddyhotboy
Wileyrcunni
Skidoodl
Sadefsdsf
Big Red
Baref
Powerdriver23
Колотырина Людмила
Mrsuccess77
Луис
Bosshog488
Michael79
очень трудолюбивый очень усердно играя в парней футбол
Topdog57
веселиться. Я считаю, что все женщины — самое ценное, что есть на земле, и к ним следует относиться с большой любовью, нежностью и уважением. Я люблю ходить в боулинг, кино, кемпинг и иногда путешествовать. Мне нравится смотреть спортивные состязания, мои любимые футбол и баскетбол. Мне нравятся боевики и приключения, комедии, фантастика, фантастика и документальные фильмы
Paulkn
Elmo
Citylife
Keini
Pintu9
Gomez_guada
Smiley024
Twistedclown
Jamram09
Wseg
Holtonkev
Khawarsa
Babblestuffcom
Dj Jrock Edwards23
7093865
Artistita
Juannes
Нона
Фуннемана
Райан Миовмиов
Дима
Трэвис
не женат и хочет поговорить и познакомиться с новыми женщинами. я люблю футбол. я хожу на много медвежьих игр. Я люблю ходить в походы, ловить рыбу, ходить в кино и ходить куда-нибудь поесть.
Pinnersta
Ephantus
Tlyle51
Starla Teez
Найди меня и давай поиграем здесь http://www. flirt4free.com/rooms/madame_starla_teeze/
Yennyrchandra
Rockyy
Deplu
Albani32livecom
Lala
The Man In The Making
Babygirl
Rickjames
Needpassion69
Webbdog
7093889
Terryandj
Robertsjay
Biga77
Anggies
Missalone1
Bigdaddyjeremy
MAR6GO2
SFGFSEGSG
KEVINW
RONT
7093902
SCG469
Я новичок. Люблю спортивные игры и просмотр, катание на лошадях, маслкары, гонки, катание на мотоциклах по бездорожью,
A.cianc
Memajal
Nsujarc
Ivan Thomas
Hotarun
3
33
330002 Joe
L88yola
Ramstar
Shaylen
Tizodone
7093917
Dwaynecoo
Cameron Mushero
Redliont
Constance
Susiesdeal
Alshamsi828
Чун
Mortie4uaolcom
Алекс
Гудбет
Один одинокий парень
Tcman1
Даго
Salsadude07
Джаянта
Амит Кумар
Odie406
3 9.
Ropemn77
Рори
Я одинокий трудолюбивый мужчина в районе Орландо… После того, как я развелся, я начал работать еще усерднее, но в основном держался за себя… это было время одиночества, поэтому я Я стараюсь выйти, пообщаться и повеселиться… Знаешь что?? Это работает…. 🙂 Мне нравятся основные вещи, которые нравятся всем мужчинам… Я много читаю и играю на Я много играю за компьютером, но учусь больше гулять… Отложить книгу, выключить компьютер… Присоединиться к команде по бильярду, а сейчас воскресенья для футбола
Proball
Bigdaddy
Wilson Estribi
Dighero
Roymahler
Ieat28
Mucho Mucho
Yam
Alita
Chuckket
7093953
Fatfat
Tbelgum
Jenandjuicy89
Babygurl93
Ayooooo
Аватар
2 Bigdaddy0003
Atny
Мне нравится встречаться с новыми людьми, мне нравится выходить на улицу, но я также пожелаю, что Home Watch Watch Come Movie Hangover,
Ladyg
GES476
Maddisen Shumate
9000 9000 2 KAMRANIRIATEN
9000 9000.
9000. Solomon Dos Santos
Marcusshane
Boondocksaints69
Эдди Ван Хален
Buck_Robb
7093980
Роб Скайтер K Lysen
7093980
Rob Skooter Kysen
7093980
Rob Skooter
7093980
0003
Asslove
Hi
Kluv3
Ian
Heathcannon 1
William Linn
Ricky360
7093990
Jsbnx01alpha
Gunzkybiker
24
Mylonite
Ad
Tt
Whathell710
Jessica4u
Wpevansaolcom
2
Джо0003 Частная фотосессия с местным фотографом в Портофино
Главная>
Туры и билеты в Портофино>
Результаты поиска>
Частная фотосессия с местным фотографом в Портофино
Код активности: 20820499 -16
Невозвратный
Электронный ваучер
Встреча в месте встречи
Детали мероприятия
Хотите запечатлеть свой удивительный медовый месяц? Семейный отдых, пока дети еще маленькие? Ваши идеальные пары уходят от повседневной суеты? Путешествие в одиночку, не прося незнакомых людей сфотографировать вас? Хватит искать, мы нашли вас здесь!
Мы являемся крупнейшей в мире сетью местных фотографов-отпускников! Помимо Портофино, мы работаем более чем в 700 направлениях по всему миру! Мы всегда заботимся о том, чтобы каждый особый момент каждого клиента был хорошо запечатлен.
Мы настолько верим в наш сервис и качество наших фотографий, что даже предлагаем 100% гарантию возврата денег за вашу фотосессию. Это означает, что если вам не понравится результат фотосессии, вы можете связаться с нами в течение 7 дней и потребовать свои деньги обратно!
И так, чего же ты ждешь? Станьте одним из сотен наших счастливых клиентов, подарив себе этот особый опыт! Ваши родные и друзья тоже оценят результат!
Маршрут
Остановка: Портофино
Детали: Localgrapher — крупнейшая сеть профессиональных фотографов и видеооператоров с более чем 600 направлениями по всему миру! Закажите частного фотографа и гида в Портофино, чтобы запечатлеть прекрасные моменты во время посещения удивительных мест!
Включения
Политика обмена и возврата
Как его использовать
Activity Essentials
Информация для путешественников
Взрослые: в возрасте 120 лет и младше
Взрослые: в возрасте 120 лет и младше
Взрослые: в возрасте 120 лет и младше
Важная информация
5
20 Подходит для всех уровней физической подготовки2
20 Животные-поводыри Поблизости есть остановки общественного транспорта
Младенцы и маленькие дети могут ездить в детской коляске
Подходит для инвалидных колясок
Опции и цены
Информация о деятельности
Маршрут
Сборы и правила
Часто задаваемые вопросы
0
Поскольку правила изменения и отмены зависят от тура или билета, который вы заказываете, мы рекомендуем проверить страницу сведений о выбранном туре или билете для получения более подробной информации.
30002 Joe
L88yola
Ramstar
Shaylen
Tizodone
7093917
Dwaynecoo
Cameron Mushero
Redliont
Constance
Susiesdeal
Alshamsi828
Чун
Mortie4uaolcom
Алекс
Гудбет
Один одинокий парень
Tcman1
Даго
Salsadude07
Джаянта
Амит Кумар
Odie406
3 9.
Ropemn77
Рори
Я одинокий трудолюбивый мужчина в районе Орландо… После того, как я развелся, я начал работать еще усерднее, но в основном держался за себя… это было время одиночества, поэтому я Я стараюсь выйти, пообщаться и повеселиться… Знаешь что?? Это работает…. 🙂 Мне нравятся основные вещи, которые нравятся всем мужчинам… Я много читаю и играю на Я много играю за компьютером, но учусь больше гулять… Отложить книгу, выключить компьютер… Присоединиться к команде по бильярду, а сейчас воскресенья для футбола
Proball
Bigdaddy
Wilson Estribi
Dighero
Roymahler
Ieat28
Mucho Mucho
Yam
Alita
Chuckket
7093953
Fatfat
Tbelgum
Jenandjuicy89
Babygurl93
Ayooooo
Аватар
2 Bigdaddy0003
Atny
Мне нравится встречаться с новыми людьми, мне нравится выходить на улицу, но я также пожелаю, что Home Watch Watch Come Movie Hangover,
Ladyg
GES476
Maddisen Shumate
9000 9000 2 KAMRANIRIATEN
9000 9000.

9000.
Solomon Dos Santos
Marcusshane
Boondocksaints69
Эдди Ван Хален
Buck_Robb
7093980
Роб Скайтер K Lysen
7093980
Rob Skooter Kysen
7093980
Rob Skooter
7093980
0003
Asslove
Hi
Kluv3
Ian
Heathcannon 1
William Linn
Ricky360
7093990
Jsbnx01alpha
Gunzkybiker
24
Mylonite
Ad
Tt
Whathell710
Jessica4u
Wpevansaolcom
2
Джо0003Частная фотосессия с местным фотографом в Портофино
Главная>
Туры и билеты в Портофино>
Результаты поиска>
Частная фотосессия с местным фотографом в Портофино
Код активности: 20820499 -16
Невозвратный
Электронный ваучер
Встреча в месте встречи
Детали мероприятия
Хотите запечатлеть свой удивительный медовый месяц? Семейный отдых, пока дети еще маленькие? Ваши идеальные пары уходят от повседневной суеты? Путешествие в одиночку, не прося незнакомых людей сфотографировать вас? Хватит искать, мы нашли вас здесь!
Мы являемся крупнейшей в мире сетью местных фотографов-отпускников! Помимо Портофино, мы работаем более чем в 700 направлениях по всему миру! Мы всегда заботимся о том, чтобы каждый особый момент каждого клиента был хорошо запечатлен. Мы настолько верим в наш сервис и качество наших фотографий, что даже предлагаем 100% гарантию возврата денег за вашу фотосессию. Это означает, что если вам не понравится результат фотосессии, вы можете связаться с нами в течение 7 дней и потребовать свои деньги обратно!
И так, чего же ты ждешь? Станьте одним из сотен наших счастливых клиентов, подарив себе этот особый опыт! Ваши родные и друзья тоже оценят результат!
Маршрут
Остановка: Портофино
Детали: Localgrapher — крупнейшая сеть профессиональных фотографов и видеооператоров с более чем 600 направлениями по всему миру! Закажите частного фотографа и гида в Портофино, чтобы запечатлеть прекрасные моменты во время посещения удивительных мест!
Включения
Политика обмена и возврата
Как его использовать
Activity Essentials
Информация для путешественников
Взрослые: в возрасте 120 лет и младше
Взрослые: в возрасте 120 лет и младше
Взрослые: в возрасте 120 лет и младше
Важная информация
5
20 Подходит для всех уровней физической подготовки2
20 Животные-поводыри
Поблизости есть остановки общественного транспорта
Младенцы и маленькие дети могут ездить в детской коляске
Подходит для инвалидных колясок
Опции и цены
Информация о деятельности
Маршрут
Сборы и правила
Часто задаваемые вопросы
0
Поскольку правила изменения и отмены зависят от тура или билета, который вы заказываете, мы рекомендуем проверить страницу сведений о выбранном туре или билете для получения более подробной информации.